25 oktober 2005

Världens bästa pris

I rastlokalen har vi en affisch där det står:

"Bästa service 2005
Har du någon kollega som förtjänar extra uppmuntran för sitt arbete för resenärernas bästa? Någon som sätter ära i att arbeta med service. Någon som alltid har ett leende och vänligt ord till övers [bla bla bla ordbajseri] ..
Nominera din kollega till priset för 2005-års bästa service i trafiken"

På affischen har nån skrivt: Docky Såpan "behåll jobbet".
Vidare är det några namn som har blivit rekommenderade som också har skrivits på affischen:
Zvonko
Yassir Arafat
Adel
"easy"

..och så har nån annan skrivit: "De som inte blir nominerade får samma behandling som Per Johansson."

Motiveras högst med 20 ord och mejlas in.
Vinnaren får en östersjökryssning för två.
Nomineraren får en gåva.

Vem kan motstå en östersjökryssning för två? Tror jag måste nominera mig själv typ genast. Dom där kryssningarna kostar ju ändå kanske en femtiolapp. Och det fina med det hela är att jag samtidigt kammar hem den där superhemliga gåvan. Det kanske är en Tian-lott eller nåt. Vilket kap! Näpp, nu måste jag rusa. Har grejers att göra.

2 kommentarer:

... sa...

Det kanske är en badboll...med företagets logga?

Lucknuckan sa...

Nja, jag tror inte dom ens skulle komma på tanken att ha sin logga på nåt som är så pass kul.
Däremot vet jag att det existerar pennor och pappåsar med loggan, så det kan ju följaktligen då bli en pappåse med några pennor.. Inte helt omöjligt. :)