18 oktober 2005

Lika som bääär

Jag tittar upp från morgontidningen och ... MY GOD!!!
Mannen som står några meter ifrån mig och väntar på tåget, han ser ut som Shrek!
Han står och läser en bok och jag stirrar oerhört förvånat på honom tills han tittar tillbaka och då låtsas jag som om det regnar och tittar ned i tidningen igen. Jag kan dock inte låta bli att smygtitta på honom igen och igen.

Hur kan man likna Shrek? Hur är det möjligt?

Okej, han är inte grön och har konstiga öron, men resten... Han ser ut som en seriefigur den här mannen. Jag har aldrig sett något liknande... näsan... hakan..
pannan.. kinderna... kroppshyddan...
Helt enkelt Shrek.

När tåget kommer tittar han på mig lite sådär extra.
Han trodde nog att jag ville ragga på honom.
Stackarn, han skulle bara veta! Om han har ungar måste dom ju ha det jättekul när dom målar honom grön i smyg när han sover. Hahahaaaa! Jag vill se det! Jag vill, jag vill, jag vill!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Shrek är gullig! =)

... sa...

Kan jag inte få praktisera hos dig en månad? *skrattar*

Lucknuckan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Lucknuckan sa...

jag stavar ju som en kratta klipper gräs så här skriver jag om mitt tidigare utläggs inlägg:

bejban: jo, shrek e ju jättegullig, i en animerad film iaf!i verkligheten ser han bara too much ut. trust me. :)

kimmi: det får du jättegärna om du stämplar så filmar jag. sen har vi årets julklapp. ;-)

Batbut sa...

själv har jag en farbror som ser ut som den galne uppfinnaren i Frankenstein. Jag var livrädd för honom som liten *S*

Anonym sa...

Hehe, skoj läsning ju, du har ju talang :D Säg till när du e sugen på sallad igen förresten :P

Lucknuckan sa...

batbut: ja, du visste väl inte vad han gjorde i smyg, eller hur? han kanske sydde ihop en massa likdelar till diverse typer då.
göran persson kanske är ett av hans verk. ;-)

nim: nej men tack, det var trevligt att ses igen, du får väl börja arbetsträna med mig va..? då blir du garanterat frisk. *host host*
;-)
Sallad ska bli!