10 juni 2007

Saxofonmotherfuckerfromhell

Och vem står nu inte mot väggen i vänthallen avslappnat och coolt med ena benet upp på väggen och lirar ett käckt välkänt potpurri av låtar ... med saxofon.

Idag försöker han sig även på att lira en ny låt och själva den akten gör att jag i samma stund inser att jag inte kommer att ha insamlig till ett nytt nothäfte åt honom. Ty, när en saxofons toner skär sig, låter den som den gnälligaste av fioler, i kombination med en såndär gammal kaffekokare som tjuter när kaffet är klart.

Nej, nu funderar jag på att börja sporta.
Lira handboll, från luckan.
Mitt mål är givet.

14 kommentarer:

mise sa...

Jag upprepar från mitt förra inlägg.. . Eller så skjuter man honom. Med något hårt och skoningslöst.

Våld löser inte alla problem, men väldigt många!!

Lucknuckan sa...

Ja, och sen får man göra en Paris, fast i typ 20 år. ;-]

Axel sa...

Är du bra på att sikta?

Försök isåfall med en mjuk boll av samma diameter som tratten på saxofonen. Kanske indränkt i superlim, så den sitter stadigt i blåshålet.

Lucknuckan sa...

och sen så sjunger jag "klappa händerna när du är riktigt glad.." och då börjar han febrilt att klappa händerna och då sprutar jag superlim mellan händerna också. =)

mise sa...

Hörru luckis, haru inte hört talas om nödvärn??

Då blir det inte tal om några tjugo år inte heller...

Lucknuckan sa...

okej rå, det enda lilla tecknet på övervåld då är väl att dom undrar varför jag sköt med en bazooka rätt i pallet på han! :-]

mise sa...

Gör som ordningsvakterna vetja..

Säg att du gjorde det i affekt och blev så rädd och överrumplad. Det funkar alltid!

Lilla Duktig sa...

MENÅH! Kan vi inte bara komma överrens om att det vore värre om han spelade panfljöjt?

Lilla Duktig sa...

PANFLÖJT menar jag.

Lucknuckan sa...

men jag tror att panfljöjt vore värst :-)

mise sa...

Om vi säger så här, jag skulle ha mer respekt för killen om han släpade omkring på en stor jävla pedalharpa...

Hade han varit duktig så kanske det varit liiiite skillnad...

Lucknuckan sa...

jamen nu måste du schysta till dig litegranna, han kan ju inte öva henmma för då skulle ju grannarna typ mörda honom. :-)

mise sa...

Retardo säger nog att om man har en bostadsrätt så får man öva hemma hur mycket man vill.

Alltså är han endera hemlös eller bor i hyreslägenhet och får sålunda skylla sig själv. Det tycker ivf dom nya moderaterna och då måste det ju vara så ;-)

Kanske skulle ta och hänvisa honom till SX istället? så kan han stå där och tuta lite när folk jobbar?

Lucknuckan sa...

visst, och så springer piff och puff omkring i julgranen när arbetsledarna pyntar o grabben där ute tutar på White christmas (som han pcis lärt sig av min syrra. den enda låten hon kunde spela på sax, mitt i sommaren dessutom, i trädgården, och uruselt).
då blire mys!