08 oktober 2008

Tunneltågskändisen Katlushka

Vilken föredömlig och vis tunneltågförare. När tidningen Stockholm city stressade ut i stockholmsvimlet för att hålla sina deadlines och för att fråga Katlushka vad hon har för knep mot höststressen, säger hon det som är en spärrexpeditörs våta dröm. Eller nja, men kanske önskedröm i alla fall.

Tänk om alla trafikanterna också skulle vara såhär visa. Då skulle exempelvis inte den där damen idag komma springandes till luckan skrikandes "skynda dej!" för att sedan skrika "fan, nu gjorde du så jag missade tåget!" när jag två sekunder senare stämplat remsan.

En medalj till Katlushka. Because she's worth it!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Yeeej K är min stora idol!

Eek, a cat! sa...

Haha, vi är så fullständigt nedbrutna... =/


;)

Lucknuckan sa...

Jamen man _kan_ ju bli det om trafikanterna säger så hela tiden mena ja ju. :)

Ja K är min idol nu också! Har satt upp en bild ovanför min säng så jag kan drömma riktigt gott om nätterna från nu. Det är väl inte för mycket väl? :)

Anonym sa...

fast hon heter ju Katiuschka, med i inte l ;-)

Lucknuckan sa...

jajaja :-)