15 november 2005

Välkommen min älskade!

Jag har arbetskompisar från hela världen. Det tycker jag är jättebra för då får jag höra roliga och konstiga grejer som jag inte får höra från vanliga svennar.

Det finns exempelvis en jättegullig och rar man från Nepal. Han har ett namn som får vilken svenne som helst att vricka tungan och se ut som ett frågetecken medan han i Nepal möter unga tjejer som blir generade av att tilltala honom vid hans namn.

Gissa vad snubben heter? Välkommen min älskade!
Just precis så ja, det var namnet.
Hans farfar blev så glad när han kom till jorden att han fick det namnet.

De unga tjejerna i Nepal blir av någon besynnerlig anledning generade när de säger hans namn. Vilken tur att han bor i Sverige nu då.

Jag tycker i och för sig att vi borde ha sådana fina namn här i Sverige också.
Jag skulle nog gärna vilja heta "Hej snygging, du var då mej en riktig tiopoängare!", fast mina polare kan använda mitt smeknamn då. Snygging.

Cool. 8-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guuu så gulligt! =D
Men du heter ju Sexi och inget annat.. eller det kanske är your middle name?
Ha en supernajs dag Snygging! :-x

Lucknuckan sa...

§§§8-[iiiiiii!]

tack bejban! ok, jag heter sexi i middle name och efternamnet blir då följdaktligen "wow wow wow!" ;-)

ha det bra Bejban!