13 november 2005

Inget fusk nu!

Se upp alla ni kortförfalskare och tippexglada remsinnehavare för på torsdag smäller det!
I jakt på trisslotter med tre TV-rutor på kommer vi spärrexpeditörer bli ännu mer nitiska och ännu mer misstänksamma!
Likt glupska vakthundar sitter vi där morrandes och dreglandes och skäller vilt så fort du försöker glida förbi spärren som på ett bananskal när du viftar lite snabbt med ditt kort åt oss.
Lika så remsor, ge dig nu då, det är ingen idé att stå och vifta med remsan vid grinden.
I jakten på trisslotter kommer vi att göra allt! Ge mig ett lasso! Ge mig en självhäftande bumerang! In ska dom, färdbevisen!!!

Från och med torsdag blir vi belönade med trisslotter när företagets anonyma spionerande personal testar våra viseringsfärdigheter.
Om vi är tillräckligt nitiska blir vi belönade direkt på plats med en trisslott.

Inte en minut för sent får du åka vidare på din stämplade remsa och inte heller en dag extra får du åka på ditt kort.

Eller njaa... du kan ju försöka medan jag sitter där i kuren och är fullt upptagen med att skrapa min lott. Ve den som stör mig då! Sjas, ge dig iväg!

TV4, spara bara dom stora enmiljonersvinsterna till mig för här kommer jag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna att du ska få massor av lotter, för du e ju så duktig!

Lucknuckan sa...

Jo, ja e nitisk!
Men i den här branschen är ju det bara en fördel.
*morrar o vissar gaddarna o slänger nåra misstänksamma ögon på dej* ;-]

... sa...

Håller tummar och tår för att du vinner. Men även om du vinner storvinsten så mååååste du jobba kvar i luckan annars har jag inget kul att läsa juh! ;-)

Lucknuckan sa...

kimmi, ... men Tack! Vilken komplimang! *ler och rodnar ända upp till huvudsvålen* :)

Självklart slutar jag inte som lucknucka, det ju faktiskt rätt roande. :)

... sa...

Å en sak till...du vet väl vem nere i "södern" du ska dela eventuell vinst med? Hrm hrm.... Hint hint... ;-)

Lucknuckan sa...

skärp dig, då har jag inte råd att underhålla min vita limo med diamantdekorationer. men en tianlott kan du få! och en ålandsresa! ;-)