17 juli 2008

Case Fadde

Alltså, jag har följt hela nagelbitarköret med Fadde. När villan blev stormad av polis en tidig morgon och dom hittade skumraskargrejs… När han satt häktad och Linda då passade på att bli typ porrstjärna… När han följaktligen blev arg där bakom gallret på Linda för han vill ha en ärbar brud… När Linda svarade med att hon gör för en gångs skull vad hon vill och lämnar honom för han är för dominant… När han fick domen på ett år och fyra månader… Och slutligen när Fadde och Linda blev ett par igen, för då pluggade hon till en redig flygvärdinna. En komplett underhållande kioskroman asså, fast i kvällstidningsform!

Vad gör spelevinken då i tuben undrar jag nu? Sålt bilen och pröjsat borgen? Fått en fil i flygplansmodellen från Linda? Eller så är det väl det svenska rättssystemet. Say no more!

5 kommentarer:

Anonym sa...

nu är dom separerade igen för tillfället

Anonym sa...

Hm, ja ibland kan det ta ett tag innan man måste inställa sig i finkan för att avtjäna sitt straff. Det kanske var därför du såg honom tomta runt i tunnelbanan... :)
Alltså, inte för att JAG vet nåt om finkor å sånt men man har ju hört.

Lucknuckan sa...

eva: jag tror du har rätt! Men jag tror VISST att du vet nåt om finkor. ;-)

kreti och pleti sa...

Att du orkar O.o
Rita litet på stämpelunderlägget istället ;-)

Lucknuckan sa...

kreti: allt för konsten. den blev ju så fin oxå. .-)