29 december 2005

Doggiestyle

Sätten att planka på tycks mig vara oändliga. Folk hittar på de mest konstiga grejerna medan jag bara sitter där gapandes och tittar på.

Jag vill verkligen inte uppmana någon av er mina vänner till att planka och se speciellt upp för detta sättet nu när det är så snöigt och moddigt ute.

Hänt på station Brommaplan:
En fin dam med päls kommer in.
Den fina damen ställer sig på alla fyra och kryper under spärrpinnen.

Skulle hon börja gläfsa och gnaga om jag kastade ut ett hundben till henne också?
Det är frågan.

Say no more, liksom.

No more.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha... fan va sunkigt!
Du skulle gått fram och klappat henne ;)

Lucknuckan sa...

mmm.. klia bakom örat sådär!

göra vad som helst för att planka. Det är Respect. ;-]

Anonym sa...

Kort nytt hååår nuckan!

Lucknuckan sa...

Hur visste du att jag fastnat med barret i gräsklipparn?! ;-]

Kool bejban, gottiligott nytt!

Lucknuckan sa...

Nämen tack! Kul att höra att du gillar den. :)

Nä, det tycks inte finnas någon gräns någonstans för hur folk kan bete sig. Mirakulöst alltså!
Dom är ju iofs så stressade och då tänker dom sig inte för, det kan nog ha inverkan också. :)

Anonym sa...

Vilken fantastisk nutids-epos din blogg är!

Tack för den trevliga läsningen.
Lucknuckan rules.

:-)

Lucknuckan sa...

*sträcker på mig som en tupp*

- Kuckelikuuuuu!

*stolt* :-)