07 maj 2008

Lucknuckan på Stureplan och minglar!

Snart sitter lucknuckan där i TV-soffan tillsammans med blondinbella och pratar en massa goja. Allt för att bli kändis. Sen trillar storkosingen in och en hel drös av sponsorer kommer in med ögonfransböjare och allt vad jag nu kan tänkas behöva där i luckan. Och; plötsligt kallas lucknuckans blogg för modeblogg! Jag säger då det, men money talks.

Igår blev jag erbjuden via ett inlägg i bloggen, att vara med på Titan Television. Visserligen var det ett program om fobier, men man måste ju börja nånstans, eller hur? Snart blir det raka vägen till Elle, eller kanske Amerikanska Vogue, med en gnutta lite mer tur.

Här kommer nuckans första modebild. Titta och njut!



Fast det där TV-tjohejet får nog vara. Det blir för mycket autografskrivande i luckan kom jag på nu. Och sen måste jag väl bli Månades Stockholmare i den där träliga dagstidningen Stockholm city också. Jag tror jag lägger ner mitt modebloggande redan nu.

6 kommentarer:

kreti och pleti sa...

Men du har väl sett hur de vill att era nya uniformer ska se ut? *singapore airlines*

Lucknuckan sa...

singapore airlines? säger bara: WOW!
...då får jag kanske gå omkring med en såndär vagn och kränga sprit också. Perfekt service till grabbarna på bänkarna.

Lilla Duktig sa...

Om jag fick bestämma så skulle de vara mer "Thai Air". Lila, guld och blommigt om vartannat. Och dessutom olika outfits beroende på om det är morgon, middag eller kväll. Stajlish!

Lucknuckan sa...

Det är ju visserligen lag på att vi ska ha omklädningsrum, men det har vi inte seru!

Thai airways-stuket vore fint, men då måste vi släpa med en hel trunk med grejers. Fast det är ju snyggt att gå till jobbet i en flyguniform med resväska, ser rätt internationellt ut. Sen sätter man sig i tubspärren o stämplar. Finemang. :-]

kreti och pleti sa...

Nej, ingen sprit.
Men en käckt mintgrön, litet glansig jacka.

Lucknuckan sa...

...eller så gör vi som så att vi kör med en kaptensuniform (och mössa!) på en gång! :D