10 augusti 2007

Måste skaffa draculagaddar också

- Jag vet inte varför, men jag gillar inte dig, säger fyllskallen som är stammis på stationen och stoppar in sin remsa i luckan.

Hmmmm, tänker jag djupt.
Kan det kanske ha nåt att göra med att jag inte gillar honom heller?
Ty, var gång han stoppar in sina lortiga händer genom luckan, fylls hela spärren av en ilsket illaluktande rökdoft.
Det i sin tur kan mycket väl avspegla sig med en vämjelig min i min nuna som gör att han, otroligt nog i detta fall, uppfattar ansiktsgrimagen helt och hållet undermedvetet?

Om det tvistar de lärde. Kanske.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men JAG gillar iallafall dig!

Lucknuckan sa...

hmmm.. undrar om det någonsin dock kan uppväga att bli ogillad av den där fyllskallen med simmig svajande blick och cigarettfimpsdoftande händer?

;-]

Anonym sa...

Klart det gör!! I kubik!!

Lucknuckan sa...

Killar tror alltid att dom är så speciella! ;-)

Anonym sa...

Å tjejer är fula!