07 februari 2006

Den finländska tenoren

Jag viker i vanliga fall inte ett uns när nån jäkel kommer fram till luckan och vill åka gratis.
Och varför? Jo, av den enda superenkla anledningen att jag helt enkelt inte över huvud taget får släppa in nån gratispassagerare. Så är det bara.

MEN, tänk dig nu att det står ett finländskt fyllo vid luckan. Tänk dig sedan att han hotar med att sjunga finländska slagdängor tills polisen kommer, och att han sedan verkställer hotet med en enastående kraft. Ja, då är det till och med så att jag lägger in handduken och stänger luckan och går och kokar kaffe.

Perkele!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hört att forskarna kommit fram till att finska män har den största spermaproduktionen i världen... men jag vet inte..

Lucknuckan sa...

Holy shit, då måste den va enorm för jag läste för typ nåt år sen att de har börjat producera en mindre mängd pga osunt leverne.

Vilken tur att dom äter mycket snacks och dricker öl då. ;-)